elinssims.blogg.se

PGC Lewis - Generation 1, Del 10

Publicerad 2016-09-24 11:56:11 i PGC - Lewis,

Det hade äntligen blivit dags för Philips födelsedag.
Philip hade nu blivit ett barn och han fick egenskapen Ond. Precis som sin mor vilket jag var lite gullig.
Philip fick sovrummet på nedervåningen, och jag tror även att alla saker i rummet är ifrån Leva Livet.
Nu när Philip har blivit äldre, och även ond. Tycker Bianca att det är lättare att prata med sin son. Kan vi just take a moment och titta på hennes mage, den är så stor.
Och den natten hade Biancas vatten gått, så det var bara att åka till sjukhuset.
Biancas förlossning gick bra och hon kom ut från sjukhuset med familjens tredje son. Han fick namnet Freddy och egenskaperna Excentrisk och Grinig.
Han fick Philips gamla spjälsäng och han fick dela rum med storebror Cody.
Morgonen efter var Philips fösta skoldag. Han var jätte nervös och vaknade lite tidigare än resten av familjen så han gick ner till Kiwi och tog om henne.
En timme senare begav sig en nervös Philip sig till bussen. 
Bianca var fortfarande väldigt trött från förlossningen så Kyle passade på att gå och hälsa på den nya familjemedlemmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag heter Elin och älskar sims och jag snart har spelat i 10 år. På min blogg kommer du få ta del av mitt spelande, olika tips, nyheter i simsvärlden, fusk, hus/inredning, simmar jag skapat mm. Ni hittar mig i galleriet där jag heter Elinos00 och thesims3 hemsida där jag heter BruceElinos

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela