elinssims.blogg.se

Franklin - Generation 1, Del 2

Publicerad 2016-09-27 18:45:00 i Franklin,

Det hade äntligen blivit fredag och Rose hade slutat jobbet. Så hon tog upp sin telefon och ringde J och de bestämde att de skulle träffas vid baren de träffades vid förra gången.
När Rose kom dit var J redan där. Han väntade utanför baren på henne och när han fick syn på henne vinkande han glatt åt hennes håll. När Rose kom fram till honom kramade om varandra och gick in och satt sig.
De satt sig somsagt vid ett av borden och de började prata om vad som hänt under veckan.
Efter ett tag gick de till baren och beställde var sin drink. Kvällen hade varit jätte trevlig med många skratt, J föreslog att de skulle gå ut och sätta sig eftersom det hadekommit allt fler simmar till baren och de hade blivit allt mer stimmigare. Rose tyckte att det var en bra idée så de lämnade lokalen.
När de väl satt sig därute såg Rose att J tänkte på nått. Men när hon skulle fråga honom böjde han sig fram och kysste henne. Det var deras första nyktra kyss men den kändes precis som den förra. Rose fick fjärilar i magen och hon kände sig som den lyckligaste simmen i världen.
När hon kom hem gick hon upp till Vanessas rum för att titta till sin dotter.
Hon hade gått och lagt sig och gjort precis som Rose hade sagt. Rose var så stolt över sin dotter för att hon kunde ta ansvar över sig själv och sina studier. Rose förstod inte var tiden hade tagit vägen nästa vecka skulle Vanessa fylla år och hon skulle bli en tonåring.
Dagen efter tog Rose med sig sin dotter till parken där de umgicks hela dagen.
När klockan började närma sig fem började båda två bli hungriga, så de gick hem och lagade mat tillsammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag heter Elin och älskar sims och jag snart har spelat i 10 år. På min blogg kommer du få ta del av mitt spelande, olika tips, nyheter i simsvärlden, fusk, hus/inredning, simmar jag skapat mm. Ni hittar mig i galleriet där jag heter Elinos00 och thesims3 hemsida där jag heter BruceElinos

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela