elinssims.blogg.se

PGC Lewis - Generation 1, Del 11

Publicerad 2016-10-09 10:30:00 i PGC - Lewis,

 
Eftersom vi inte har haft någon tur med att få rätt genetik på barnen så tänkte jag att vi lika gärna kan åldra Freddy på en gång. För i just denna challenge fyller ju inte bebisarna någon funktion, för det är ju når man ser om de fått rätt genetik det blir intressant eller vad man ska säga. Och detta är även något jag tror att jag även kommer göra med alla andra bebisar.
Storebror Philip var i skolan och tvillingarna sov middag så det var bara föräldrarna och lilla Freddy som firade.
Och tyvärr har vi ingen arrvinge här heller. Freddy fick sin mammas ögonfärg och sin pappas hårfärg.
Nu när familjen hade ytterligare ett småbarn som skulle lära sig att gå, prata och gå på pottan var det bara att sätta i gång igen. Men denna gång tror jag  inte att det var lika påfrestande när det bara fanns ett barn som skulle lära sig.
Det visade sig att det även var dags för tvillingarnas födelsedag idag.
Först ut var Cindy som fick egenskapen Arbetsnarkoman.
Sedan var det Codys tur och han fick egenskapen Sinne för humor.
De senaste dagarna hade Bianca ständigt mått illa.
Och sedan varit tvugen att springa på toa för att kräkas.
Och som ni förstår var detta ett tecken på ytterigare en graviditet som både Kyle och Bianca såg fram emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag heter Elin och älskar sims och jag snart har spelat i 10 år. På min blogg kommer du få ta del av mitt spelande, olika tips, nyheter i simsvärlden, fusk, hus/inredning, simmar jag skapat mm. Ni hittar mig i galleriet där jag heter Elinos00 och thesims3 hemsida där jag heter BruceElinos

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela