elinssims.blogg.se

#3

Publicerad 2016-10-22 12:20:00 i TS3 hus,

Tanken bakom detta hus var vitt, lantligt och gult. Hahaha det var helt okej antar jag. Men iallafall, när byggde detta hus tänkte jag att en ensam sim som gillar trädgårdsarbete tillsammans med sin hund skulle bo här. Kanske någon ungdom som fått ärva sin morföäldrars hus.
Jag tycker att utsidan blev gulligt, dock var det svårare att få till insidan. Huset var kanske lite för stort för en sim men övervåningen var vekligen jättesvår att möblera med alla fönster så ni kanske förstår. Men jag gillar ändå planlösningen när den är väldigt öppen
Typ: Ett hus för en ensam sim eller ett par.
Storlek: 2 simmar.
Kostnad: 59 315
Ladda ner:
http://www.mediafire.com/file/zmlm5wdkvf113z4/Yellow.Sims3Pack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag heter Elin och älskar sims och jag snart har spelat i 10 år. På min blogg kommer du få ta del av mitt spelande, olika tips, nyheter i simsvärlden, fusk, hus/inredning, simmar jag skapat mm. Ni hittar mig i galleriet där jag heter Elinos00 och thesims3 hemsida där jag heter BruceElinos

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela