elinssims.blogg.se

Franklin - Generation 1, Del 4

Publicerad 2016-11-06 13:30:00 i Franklin,

Morrgonen efter begav sig Vanessa till sitt jobb för fösta gången. Hon fick jobba passet som var tidigt på morgonen innan skolan. Och fasten det var tidigt så var hennes humör på topp.
Rose hade de senaste dagarna gått runt och mått väldigt dåligt. Så hon bestämmde sig för att ta ett graviditetstest. Det fösta visade att hon var gravid, detsamma gällde både hennes andra test och hennes tredje.
Så hon gick ner och berättade för J och han vart jätteglad över nyheten. J och Rose hade pratat om att de eventuellt skulle flytta ihop och det kändes som detta skulle vara en ganska bra tid. Så J åkte hem och började packa.
När Vanessa hade kommit hem från skola och jobb berättade Rose att hon var gravid och att J skulle flytta in. Även Vanessa vart jätteglad över den stora nyheten och kramade om sin mamma.
Lite senare den kvällen kom J och Rode gav honom en nyckel till huset. 
Och efter ett tag började Roses mage bli allt större.
Vanessa fortsatte att kämpa på med både skola och jobb.
Även om det inte gick så bra alla gånger.
Även Rose kämpade på med sin karriär och det gav resultat. Men så fort hon kom hem gick hon raka vägen upp till sovrummet för att vila. Att vara gravid och jobba sammtidigt tog verkligen knäcken på stackars Rose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag heter Elin och älskar sims och jag snart har spelat i 10 år. På min blogg kommer du få ta del av mitt spelande, olika tips, nyheter i simsvärlden, fusk, hus/inredning, simmar jag skapat mm. Ni hittar mig i galleriet där jag heter Elinos00 och thesims3 hemsida där jag heter BruceElinos

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela